Casos d'èxit - EUHT StPOL
Vols més informació?

INFORMA'T AQUÍ

Casos de èxit

Alguns exalumnes t'expliquen la seva experiència professional

Miquel Aldana



Xef i propietari del restaurant Tres Macarrons (Masnou)

2001, Tècnic en Gastronomia i Restauració



No només compten les virtuts: la metodologia, la disciplina, el ràpid aprenentatge, etc. També és necessari destinar temps a fer les coses bé, que és el que et premia amb experiència i coneixements

Miquel Antoja



Direcció de Cuina en el Restaurant Sant Pau (3 Estrelles Michelin), Sant Pol de Mar

2007, Tècnic en Gastronomia i Restauració 2008, Postgrau en Pastisseria per a Restaurants



Cada detall adquirit compta. Després de més de 10 anys del meu pas per l’escola, a dia d’avui, com a responsable de cuina, segueixo duent a terme moltes coses adquirides a l’escola.a

Ramon Angrill



Director de l'Hotel SB Icaria Barcelona, SB Hotels Spain

1995, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Haver estudiat a Sant Pol és una bona carta de presentació

Guillermo Anívaro



Director d'Estandarització Internacional i Secretari d'ISO TC 228

1994, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Aquesta feina no és només una forma de vida per guanyar diners. És alguna cosa més, és la vocació pel sevei als clients

Enrique Aranda



Director General de l'Hotel Hilton Diagonal Mar (Barcelona)

2005, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Les presses no son bones companyes de viatge; no ens permeten gaudir del present, ni aprendre'n.

Anna Arnalot



Directora d'Expansió a Chekin Hoteles

1994, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Heu escollit un dels sectors més dinàmics i amb més creixement de l’economia espanyola i mundial. Estic segura que tindreu un bon futur laboral

Iñigo Arruti



Director General, Hilton Worldwide

1999, Postgrau en Direcció Hotelera



Seguiu il·lusionats per treballar en aquest sector tan fascinant i aprofiteu al màxim el recorregut de l’Escola. Podreu generar enllaços que us serviran de molt en el vostre futur professional

Miguel Barceló



General Manager Nakar Hotel

2002, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Sant Pol t’ajuda a conèixer el negoci de l'hoteleria de primera mà i a aprendre en primera persona les funcions de cada departament d’un hotel. A l'acabar els estudis a Sant Pol, tots teníem un alt nivell de coneixement de posicions de comandament intermitges i teníem la base necessària per emprendre el camí cap a Direcció.

Jordi Bagó



Conseller Delegat Grup SERHS

1986, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Has de tenir un cert ADN que et permeti gaudir de la teva feina i això no sempre és així. Així doncs, si realment t’agrada el turisme o l’hoteleria, t’hi has de dedicar.

Marc Balañá



Director dels hotels H10 Ocean Suites i Ocean Dreams

2009, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Cal tenir clar que no treballem en una fàbrica, sinó amb els sentiments de les persones: les seves vacances, els seus moments de lleure, un simple menjar… I aquest lleure, al client, li costa esforç i suor d’aconseguir-lo

Joaquín Batanero



VP Organization & Compensation a Meliá Hotels International

1991, Grau en Gestió Hotelera i Turística



És un món apassionant, en què cada dia és una aventura diferent i sempre aprens alguna cosa nova

Armando Benítez



Chef de Puntarena - Bosques Restaurante (Ciudad de México)

2009, Tècnic en Gastronomia i Restauració
2012, Postgrau en Pastisseria de Restaurants



Sens dubte estudiar a l'EUHT StPOL és la millor opció ja que des del primer dia de classe et trobes amb el món real

Eva Bermúdez



Directora de comptes a SERHS Tourism

2005, Grau en Gestió Hotelera i Turística



És el moment de cometre errades i aprendre a fer-ho millor amb el temps, ja que cada dia el mercat és més complicat. Heu de gaudir perquè la vida d’estudiant us portarà grans records i moments

Jose Enrique Bertini



Gerent Hotel Wyndham São Paulo Berrini (Brasil)

1997, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Aprofiteu al màxim els coneixements del professorat i les oportunitats de participar en concursos que tindreu durant els anys d’estudi

Sven Bosch



Gerent de NaparBCN

1992, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Aquesta professió és seriosa, arriscada i sacrificada, però és la més bonica del món. No et regalen res, però el treball dur i constant sempre et retorna alegries i premis

Manuel José Caicedo



Xef Executiu Ritz-Carlton DIFC

2004, Postgrau en Direcció de Cuina



El típic dia d’un xef sol ser de 14 hores. Passem més temps a la feina que a casa, de manera que l’equip és també la nostra família

Jorge Carrasco



Director de Restauració i Esdeveniments, Hotel Wyndham Beacon Hill

2006, Tècnic en Gastronomia i Restauració
2007, Postgrau en Direcció de Food & Beverage



Al principi, com a alumne, et vols menjar el món. A mesura que passa el temps t’adones que et falta molt per conèixer i, per això, en finalitzar els estudis, siguin els que siguin, el millor és especialitzar-te i ser el millor; amb això i el networking, tindràs el que vulguis

José Ramón Castillo



Propietari de Què bo! Jurat del programa Masterchef Colombia

2003, Postgrau en Direcció de Cuina



És un ofici que necessita molt de caràcter i disciplina, però els resultats són preciosos

Mario Castrellón



Xef i Propietari de Maito / Café Unido / Mansa / Tacos la Neta / Botánica

2004, Tècnic en Gastronomia i Restauració



És una carrera de dedicació, imaginació, creativitat i superació personal

Alexander Demin



Director de l'Hotel Alba Seleqtta (Lloret de Mar)

2010, Master in Hospitality Management
2011, Postgrau en Direcció de Food&Beverage



Per treballar en aquest sector cal que t’agradi l’hoteleria. És una feina molt dura i si no l’estimes, mai no tindràs èxit.

Carles Fabregas



Xef executiu a Evenia Hotels

1994, Tècnic en Gastronomia i Restauració



Esteu en el lloc correcte per aconseguir èxit

Julie-Charlotte Franck



Digital Field Marketing Manager, Barcelona, Mallorca and Northern Spain. Starwood Hotels & Resorts International

2010, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Encara que la nostra feina és més aviat per amor a l’art, la gent que treballa en el sector hoteler és gent molt especial, gent fantàstica i que tenen cura els uns dels altres. Desconec un altre sector on es creïn unes amistats tan fortes com en el sector de l’hoteleria

Ramon Freixa



2 Estrellas Michelin

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Estudiar a Sant Pol m’ha servit per saber gestionar diferents activitats dins d’una empresa, des de la part administrativa fins a la més creativa

Renato Andrés Fuentealba



Gerent General de l'Hotel la frontera, Temuco (Chile)

2006, Postgrau en Direcció Hotelera



Considereu sempre la lletra: “P”, de Pàciencia, Prudència, Perseverança, i, finalment, la més important: de Passió. I mai, us conformeu amb un no per resposta. No deixeu de somiar, que els somnis sí que es compleixen

Pepe Fuxà



Director de l'Hotel Royal Passeig de Gràcia (Barcelona)

2006, Postgrau Direcció de Food & Beverage



Sempre que trobes algun professional que ha estudiat a Sant Pol et fa molta il·lusió i és segell i distinció de qualitat professional

Alex Garés



Xef i Director de Food&Beverage de Ritz Carlton Hotels and Resorts

1998, Tècnic en Gastronomia i Restauració



Gaudiu i sigueu apassionats. Voler i treballar dur és l’únic camí, no hi ha dreceres

Arturo Godó



Xef Executiu a BAM! Tapas & Sake Bar (Indonèsia)

2006, Postgrau Direcció de Food & Beverage



Aprofiteu tot el coneixement i totes les eines que us dona l’escola per ser més professionals i estigueu preparats per a ser competitius en el món laboral

Fernando Gómez



Director, Inversiones Santorini

1988, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Treballar a gust és sinònim de gaudir de la teva professió

Agurtzane Goyarzu



Coordinadora de l'Escola d'Administració Hotelera, Universidad Internacional de Ecuador

2004, Master in Hospitality Management



Si vas amb ganes de formar-te, aprendràs molt més enllà dels programes acadèmics

Marc Grañó



Brand Ambassador Manager, Grupo Kalise Menorquina

2001, Tècnic en Gastronomia i Restauració



Des de la distància i des de la perspectiva que t’ofereix l'experiència, només tinc paraules d’agraïment, tant per la paciència com per totes les coses viscudes a Sant Pol

Albert Grau



Soci de Magma Hospitality Consulting

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística



És una indústria apassionant, en contínua evolució, capaç d’adaptar-se als canvis i a les tendències dels consumidors com poques ho fan

Bruno Hallé



Soci i Director de Magma Hospitality Consulting

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística



El networking, al llarg de la meva carrera professional, m’ha ajudat a trobar i a estrènyer llaços amb antics alumnes als països en què he desenvolupat consultoria

Isabel Hernández



Rooms Division Manager, Real Hotels & Resorts, Intercontinental Red Santo Domingo

2011, Master in Hospitality Management



El millor consell és no donar-se per vençut, escoltar els consells però sense perdre la il·lusió. Si es vol, es pot. Confia en qui creguis que traurà el millor de tu. Sempre cal seguir aprenent i ser conscient d’això

Cristina Ímaz



Directora de l'Hotel Barceló Monasterio de Boltaña. Barceló Hoteles

2003, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Haver estudiat a l'EUHT StPOL m’ha ajudat a saber treballar, conèixer l’hoteleria des d’un prisma real. M’ha ajudat a ser un tot terreny

Tristán López



Responsable de projectes externs i plataformes digitals de elBarri d'Albert Adrià

2010, Postgrau en Direcció de Cuina



La cuina es pot aprendre, però el talent i l’actitud, no

Daniel Luna



Director de Food&Beverage, Grup Real Turisme, Hotel Camino Real

2004, Grau en Gestió Hotelera y Turística



La multiculturalitat que vius a Sant Pol t'ajuda molt a conviure amb persones de tot el món i entendre una mica més les costums de cada país

Carles Madrenas



Membre del Consell Directiu de RIU Hotels & Resorts

1993, Grau en Gestió Hotelera y Turística



Hem de ser capaços de saber adaptar-nos constantment al canvi i aprendre de totes les disciplines, pero el més important es tenir la capacitat d'integrar-se en un món globalitzat on cada cop més els equips de treball son multiracionals i multiculturals.

Alejandro Marcos



Sommielier jefe del Grup Trocadero

2007, Postgrau en Direcció Food & Beverage



Cal tatuar-se a foc, com si d'un mantra es tractés, tres paraules clau: humilitat, senzillesa i constància

Franz Martínez



Director del Hotel Ecoresort Mas Salagros & AIRE Ancient Baths

2008, Grau en Gestió Hotelera i Turística



És una professió que t'ha d'encantar perqué és molt sacrificada

Manuel Domingo Martínez



Operations Manager TUI Hotels & Resorts, TUI AG

2010, Grau en Gestió Hotelera i Turística



S'ha d'aprofitar la gran experiència dels professors de l'escola ja que serà molt valuosa per el futur professional. Es necessari ser llest i aprofitar la fortalessa de l'escola per tenir mes facilitats en la vida laboral

Sergio Mellado



Director corporatiu de Food&Beverage en Catalonia Hotels

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística



S'ha de començar desde abaix, coneixent molt bé tot alló que aspirem a dirigir, es a dir, servir moltes taules, bufets i banquets i fer alguna que altre habitació.

José Navarro



CEO, Optimal Hotels & Residences

1999, Grau en Gestió Hotelera i Turística



El més important es saber el que millor ens encaixa a cadascú segons les nostres aptituts i, després, es podrà gaudir molt més.

Henry Neumann



Gerent General, Best Western Condado Palm (Puerto Rico)

2004, Master in Hospitality Management



L'escola crea un entorn ideal per a la formació i la preparació d'una carrera professional

Eduard Ollé



Director Parador de Jávea, Paradors de Turismo

1973, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Sempre he mantingut relació amb la escola, la meva escola, i, per suposat, mitjançant ella sempre han arribat contactes interesants per la meva carrera

Juan Manuel Ortega



Chef Ejecutiu i Director de Producte de la Pastisería Escribà

2001, Postgrau en Direcció de Cocina



Trobar a algú que hagi estudiat a Sant Pol es compartir una filosofía, una mateixa pasió i valors, i aixó en relació amb altres, és un element fundamental

Albert Ortiz



Chef y Propietari del Restaurant AXOL

2002, Técnic en Gastronomía i Restauració



En aquest ofici, com en molts altres, s'han de tenir somnis i objectius per cumplir, treballant dia a dia en el que cada un considera que es la seva pasió i el seu mètode de viure

Xavier Pellicer



Chef y Propietari de Cuina Céleri

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Aprofiteu el temps a la escola per formar-vos en teoria i pràctica, i així afrontareu un ofici molt exigent

Bernat Plana



Departamento de I+D en el Celler de Can Roca

2008, Técnic en Gastronomía i Restauració



Mai deixeu d'aprendre dia a dia i obrir la vostra ment per adquirir la major informació i aprenentatge posible

Gerard Plans



Fundador i Director, Leading Cuisine

1998, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Quan parlem de restaurants de qualitat els associem amb aquells que tenen estrelles Michelin, pero es molt segmentat per regions ja que hi ha mes de 1.000 estrelles Michelin a França però ninguna a Argentina, Sudafrica, Tailandia o Australia encara que compten amb una cuina i uns cuiners excepcionals

Oscar Plans



Director General, Moivaro Lodges & Tented Camps (Tanzania)

1998, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Tinc molts bons records de la meva època a Sant Pol: Amics, professors, i el plaer d'estudiar mentres estudies i practiques. Tot és molt ideal per el estudi d'aquest sector

Pedro Quetglas



Cluster Revenue Manager Mallorca y Ibiza, Meliá Hotels International

2004, Grau en Gestió Hotelera i Turística



De Sant Pol surts format de manera excel·lent, com un gran professional, i amb una gran xarxa d'amics de tot el món

Stephanie Quijano



Jefe Operativo del Estadio del F.C. Barcelona, SERHS Food

2004, Técnic en Gastronomía i Restauració



Aprofiteu l'oportunitat d'aprendre de grans professionals. Els anys que estudieu els heu de viure intensament treient el màxim benefici d'aquesta experiència

Carmen Salmán



Directora d'Operacions, Iberostar Hotels & Resorts

2011, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Els responsables d'aprofitar les oportunitats que rebem som nosaltres mateixos

Ramón Saltó



Director Culinari, The Leela Ambience Gurgaon Hotel & Residences

1996, Técnic en Gastronomía i Restauració



Seguiu els vostres somnis, sigueu treballadors i honestos. Viatgeu, coneixeu diferents cultures i diferents cuines. Mai heu de deixar d'aprendre

Ellen Sattler



Directora de Vendes, The Westin Bellevue Dresden

2004, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Sempre és bo mirar endavant. Si un creu en el que fa pot aconseguir resultats molt bons, però sempre cal tenir present el costat humà de la professió

Lorena Sauma



Vicepresidenta Regional de HPN Global Costa Rica. Propietaria de Delixioso Costa Rica

2001, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Cada detall té un propòsit. Sant Pol et prepara molt bé per al futur. Aquest sector és bonic, amb increïbles recompenses, però també és molt exigent. L’escola ens prepara per afrontar totes les situacions que es puguin presentar en el futur

Josep Maria Serra



Director General, Hotel Hesperia Tower & Convention Center (Barcelona)

1991, Grau en Gestió Hotelera i Turística



El sector en el que treballem és capdavanter i ningú et regala res. la sort no arriba sola, cal sortir a trobar-la; una vegada l’has trobat, creixem a poc a poc, sobre una base sòlida, sense presses

Josep Solé



Food&Beverage Manager, Hotel Marqués de Riscal, Luxury Collection Hotel

2003, Técnic en Gastronomía i Restauració



El millor record són els tres anys passats a l’escola, envoltat d’un entorn immillorable

Jordi Ten



Conseller Delegat i Gerent de Publintur. Vicesecretari del Consell d'Administració de SERHS

1995, Grado en Gestión Hotelera y Turística



Aprofiteu les possibilitats i oportunitats que la vida us ofereix, mai doneu la pilota per perduda i cerqueu la satisfacció en la feina que feu

Luis Vannini



Gerent General del Grup Cubitá Panamá

2004, Grau en Gestió Hotelera i Turística



La vida laboral és dura i competitiva. hem de preparar-nos per a ella

Josep Vilella



Soci del Restaurante La Venda i crític gastronómic ``5 a Taula`` (La Vanguardia)

1974, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Apreneu, estudieu gaudint i gaudiu treballant

Andrés Viteri



Chef Ejecutiu de l'Hotel Dann Carlton Quito

2005, Técnic en Gastronomía i Restauració2006, Postgrau en Pastisería de Restaurants



Amb la forta base que s’obté a l’escola, el creixement professional és bastant ràpid i continu

Nueva oferta formativa online
NEW ONLINE PROGRAMS
Nova oferta formativa online

TRUCAR

WHATSAPP