T'interessa aquest Màster semipresencial?

Màster en Direcció Hotelera

semipresencial

El Màster en Direcció Hotelera en la modalitat semipresencial és ideal tant per a aquells que volen canviar de carrera i dedicar-se a l'hoteleria com per als professionals de sector hoteler que vulguin créixer professionalment.

El Màster en Direcció Hotelera semipresencial compta amb dues especialitats:
  • Direcció Hotelera
  • Direcció d'Aliments i Begudes

Modalitat: Semipresencial

Idioma: Anglès

Dates d'inici: Octubre i febrer.

Durada: 8 mesos + pràctiques professionals de 3 a 6 mesos.

• Mòdul 1: Economia i finances en l'hoteleria. 6 ECTS, 150 hores.
  • Mòdul 2: Recerca empresarial. 6 ECTS, 150 hores.
  • Mòdul 3: Direcció estratègica. 12 ECTS, 300 hores.
  • Mòdul 4: Desenvolupament de talent. 6 ECTS, 150 hores.
  • Mòdul 5: Màrqueting. 6 ECTS, 150 hores.
  • Mòdul 6 (especialitat en Direcció Hotelera): Direcció d'Aliments i Begudes, Direcció d'Allotjament, disseny d'instal·lacions hoteleres, immobiliària i gestió de patrimoni hoteler.12 ECTS, 300 hores.
  • Mòdul 6 (especialitat en Direcció d'Aliments i Begudes): Control de costos en Aliments i Begudes, direcció de processos, planificació i direcció d'esdeveniments, gestió de vendes en Aliments i Begudes. 12 ECTS, 300 hores.
  • Mòdul 7: Projecte Final de Màster. 6 ECTS, 150 hores.
  • Mòdul 8 *: Pràctiques professionals. 6 ECTS, 150-300 hores.

* Pràctiques professionals segons el passaport de l'alumne.

Direcció hotelera, màrqueting i vendes, consultoria, allotjament, Aliments i Begudes, esdeveniments.

Les pràctiques professionals * de 3 a 6 mesos de durada es realitzen un cop finalitzat el Màster. L'EUHT StPOL gestiona el procés de pràctiques per tal d'oferir a cada alumne, ja sigui nacional o internacional, una experiència professional personalitzada.

* Pràctiques segons el passaport de l'alumne.

• Grau universitari.
  • Anlgès nivell B2.
  • Professionals del sector hoteler i turístic amb experiència demostrable.
  • Entrevista personal amb un representant del Departament d’Admissions.

En acabar el màster obtindràs el Diploma de Màster a Hospitality Management per l'Escola Universitària d'Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPOL).

A més, l'alumnat amb estudis previs de grau universitari oficial homologats i correctament postil·lats rebran també el Diploma de Màster in Hospitality Management per la Fundació Universitat de Girona (títol propi). L'alumnat que no compleixi els requisits anteriors, rebrà un Certificat d'assistència per part de la Fundació Universitat de Girona.

El Màster inclou classes a càrrec de reconeguts directors de cadenes hoteleres d'abast internacional, així com doctors, conferenciants d'universitats internacionals i professors operatius.

Per accedir al Màster cal tenir un grau universitari en estudis relacionats amb turisme o negocis (ADE, dret, relacions públiques, màrqueting, etc.), i comptar amb un nivell d'anglès B2 (prova de nivell durant el procés d'admissió) .

Procés d'admissió:

• Enviar la sol·licitud d'admissió
  • Adjuntar el CV amb detall de la formació acadèmica i experiència professional.
  • Realitzar una entrevista personal amb un representant del Departament d'Admissions.
  • Lliurar el formulari de sol·licitud i matrícula amb tota la documentació requerida.
  • Entregar el formulari de sol·licitud de residència, si s'opta per aquesta opció d'allotjament.

El Departament d'Admissions t'informarà sobre els requisits per accedir al Màster en Direcció Hotelera i sobre els tràmits per realitzar la matrícula.

L'EUHT StPOL compta amb un fons de beques per a alumnes amb una trajectòria i currículum meritori, així com també per ajudar a candidats que per raons econòmiques tinguin dificultats per inscriure's.

A més, algunes institucions públiques compten també amb programes de beques per a l'estudi:

Beques MAE-AECI (per a estudiants de països no membres de la Unió Europea) .

Finançament d'estudis:

Algunes entitats bancàries ofereixen préstecs per finançar els estudis.

Més informació: Beques i finançament

La #stpolexperience dels nostres alumni

Busques altres opcions?

El Màster en Direcció Hotelera també està disponible en altres modalitats. Descobreix-les!