T'interessa aquest curs online?

Diploma en Direcció d'Aliments i Begudes i Restaurants

Diploma online en Direcció d'Aliments i Begudes i Restaurants

El Diploma en Direcció d'Aliments i Begudes i Restaurant forma part del Master in Hospitality Management online.

El curs s'imparteix en anglès i està reconegut amb 12 ECTS.

Mitjançant el Diploma d'especialització en Aliments i Begudes i Restaurants coneixeràs tots aquells elements que afecten aquest departament d'una cadena hotelera o de restauració: des de l'àrea financera i de costos, els processos, la gestió de vendes i la planificació i gestió d'esdeveniments.

Diploma en Direcció d'Aliments i Begudes i Restauració, 12 ECTS

• Control de costos d'Aliments i Begudes, 3 ECTS
  • Gestió de processos d'Aliments i Begudes, 3 ECTS
  • Planificació i gestió d'esdeveniments, 3 ECTS
  • Gestió de vendes d'Aliments i Begudes, 3 ECTS

Diploma d'Especialització en Aliments i Begudes i Restauració per l'Escola Universitària d'Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPOL).

Per accedir a aquest curs d'especialització cal:

• Sol·licitar la informació de el curs mitjançant el formulari d'aquest lloc web.
  • Enviar el teu CV a el Departament d'Admissions, indicant la teva experiència prèvia en el sector hoteler i de restauració.
  • Si es considera necessari, s'haurà de superar una entrevista d'admissió amb l'equip directiu i/o acadèmic.
  • Un cop admès, caldrà completar el formulari d'admissió i matrícula.

Nacionalitats al campus

Alumnes per classe, de mitjana
+96%

de l'alumnat ens recomana