T'interessa aquest Màster?

INFORMA'T AQUÍ

Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina

Durada: 8 mesos de classe, d’octubre a juny, a més de 3 a 6 mesos de pràctiques professionals al sector.

Idioma d’impartició: Castellà.

• Cap de cuina, Cap de partida, Director executiu de cuina, assessor gastronòmic, xef executiu d’esdeveniments, responsable de departament I+D, entre d’altres.

El pla d’estudis inclou classes teòriques, classes pràctiques i lliçons magistrals de xefs reconeguts de la gastronomia i l’alta cuina.

• Mòdul 1: Gestió i Administració de Cuina. 9 ECTS, 5 setmanes lectives.
  • Mòdul 2: Coneixement de Productes i Tècniques Culinàries. 12 ECTS, 12 setmanes lectives.
  • Mòdul 3: Creativitat i Innovació a la cuina. 8 ECTS, 6 setmanes lectives.
  • Mòdul 4: Cuina per a Esdeveniments. 6,5 ECTS, 4 setmanes lectives.
  • Mòdul 5: Pastisseria i Rebosteria per a Restaurants. 6,5 ECTS, 4 setmanes lectives.
  • Projecte Final de Màster. 6 ECTS
  • Pràctiques finals al sector. 12 ECTS

Els alumnes que ho desitgin poden cursar el Master in Culinary Arts and Kitchen Management en anglès.

Pràctiques al sector un cop acabades les classes del Màster. Són pràctiques d’incorporació professional i poden ser de 3 a 6 mesos. L’escola s’encarrega d’aconseguir pràctiques personalitzades per als alumnes tant a nivell nacional com internacional.

Diploma de Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina per l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar i per la Universitat de Girona.

Els alumnes que comptin amb titulació de carrera universitària oficial obtindran també el Diploma de Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina per la Universitat de Girona.

Els alumnes sense estudis universitaris oficials obtindran el Diploma universitari d’Especialització en Gestió d’Arts Culinàries.

• Professorat d’operacions de cuina, tant a nivell teòric com pràctic.
  • Professionals del sector: consultors i directius de restaurants i xefs de prestigi internacional.
  • Realitzar la sol·licitud d’informació del programa d’estudis desitjat.
  • Entregar el Currículum Vitae, detallant l'experiència prèvia professional i educativa en el sector de la gastronomia.
  • Realitzar una entrevista personal amb un dels membres del Consell Directiu.
  • Sol·licitar el formulari d’admissió.
  • Realitzar el pagament de la matrícula.
  • Entregar el formulari d’admissió complimentat, juntament amb tota la informació sol·licitada. Els documents han de ser vigents originals i compulsats pels òrgans pertinents.
  • Realizar la preinscripció oficial establerta per la Generalitat de Catalunya.

El Departament d’Admissions s’encarregarà d’informar l'alumne/a sobre els requeriments necessaris per accedir al Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina i assessorar-lo sobre tots els tràmits d’inscripció.

Per a més informació, contacta amb el Departament d’Admissions al telèfon per totes les consultes informatives, o bé per correu electrònic a

L'EUHT StPOL compta amb un Fons d’Ajuda a l’estudi per a cursar estudis al centre. L'objectiu és facilitar l’accés als programes educatius a aquells candidats que, per raons econòmiques, tinguin dificultats per matricular-se. Les ajudes s’adjudiquen en forma de percentatge sobre el total del cost bàsic o acadèmic del curs fins un 35%, basant-se en l’historial acadèmic i el nivell adquisitiu del candidat i dels que financen els estudis.

Algunes entitats públiques ofereixen altres ajudes:

Beca MAE-AECI (per estudiants no membres de la Unió Europea)..

Beca Conpeht..

Finançament:

Existeix un acord amb diferents entitats financeres per a obtenir un finançament especial per als alumnes de l'EUHT StPOL:

Banco Sabadell.

“La Caixa”.

Nacionalitats al campus

Alumnes per classe de mitjana
+95%

dels alumnes ens recomana

inserció professional
  • “La vocació per la cuina ve dels meus pares. El sistema de treball, les tècniques de gestió i la titulació universitària els vaig obtenir a l’Escola de Sant Pol”.

Ramon Freixa

Premi Nacional De Gastronomia 2014. 2** Michelin. Freixa Tradició. Avalon. Promoció 1993.
  • “He vist els meus somnis realitzats i he pogut desenvolupar la meva carrera a llocs insòlits i en les millors cadenes hoteleres. Sant Pol va ser l’inici del viatge, a través de qui vaig aconseguir la meva primera feina a un restaurant de prestigi”.

Alex Garés

Xef Executiu A Ritz Carlton Hotels And Resorts (Tailàndia). Promoció 1999.

TRUCAR