Vols més informació?

Pastisseria i rebosteria per a restaurants

Domina les tècniques de rebosteria professional.

Curs destinat al coneixement i a l’aplicació pràctica de les tècniques de forneria, pastisseria i rebosteria salada i dolça d’utilització habitual a les cuines de restaurants.

El curs de Pastisseria i Rebosteria per a Restaurants és el Mòdul 5 del temari del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina.

• Data d'inici: Maig.
  • Durada: 4 setmanes lectives
  • Idioma: Castellà o Anglès.

Pastisseria i Rebosteria per a Restaurants, 6,5 ECTS

• Elaboració de productes de forneria i brioixeria
  • Elaboracions amb sucre
  • Elaboracions amb xocolata
  • Pastisseria i rebosteria dolça.
  • Gelats i sorbets.
  • Postres al restaurant.
  • Sessions magistrals de grans xefs i experts.

La superació del Mòdul dóna dret al Diploma d’Especialització en Pastisseria i Rebosteria per a Restaurants per l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

Per a la realització dels Cursos d’Especialització és necessari seguir el procés d’admissió i matrícula:

• Fer la sol·licitud del curs mitjançant el formulari de la pàgina web.
  • Entregar al Departament d’Admissions el teu Currículum Vitae, on es detalli la teva experiència prèvia en gastronomia.
  • Si és necessari, es pot realitzar una entrevista d’Admissió amb el Director Acadèmic.
  • Emplenar el Formulari d’Admissió i Matrícula.

Alumnes per classe, de mitjana