Vols més informació?

INFORMA'T AQUÍ

Postgrau en Arts Culinàries i Direcció de Cuina

Aquest postgrau en Arts Culinàries i Direcció de Cuina ofereix formació professional per a l'emprenedoria gastronòmica i/o per treballar a restaurants d'alta gamma, cadenes hoteleres i altres destinacions del sector de la restauració en directives i de gestió.

El postgrau té un caràcter professionalitzador per dominar els productes i matèries primeres aplicant les diferents tècniques culinàries de preelaboració, elaboració i presentació. També s'aprofundeix en les matèries que fonamenten la gestió de la cuina, com ara la sistematització dels processos operatius de la gestió, el control dels costos i rendiments, i les tècniques de la gestió de les compres.

El postgrau en Arts Culinàries i Direcció de Cuina correspon al Semestre 1 del temari del Màster en Arts Culinàries, Innovació i Direcció de Cuina:

• Data d'inici: Setembre.
  • Durada: 4 mesos lectius + 3 mesos de pràctiques professionals.
  • Idioma: Castellà o Anglès.

Arts Culinàries i Direcció de Cuina, 30 ECTS

• Bootcamp en servei de cuina professional
  • Fonaments de l'alta gastronomia europea
  • Cuina saludable
  • Nutrició i ciència de la cuina
  • Formació de xef executiu/a
  • Sostenibilitat i economia circular en cuina i restauració
  • Tècniques Culinàries
  • Productes i matèries primes

La superació del Postgrau dona dret al Diploma de Postgrau en Arts Culinàries i Direcció de Cuina per l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

Per a la realització dels Postgraus d’Especialització és necessari seguir el procés d’admissió i matrícula:

• Fer la sol·licitud del curs mitjançant el formulari de la pàgina web.
  • Entregar al Departament d’Admissions el teu Currículum Vitae, on es detalli la teva experiència prèvia en gastronomia.
  • Si és necessari, es pot realitzar una entrevista d’admissió amb el Director Acadèmic.
  • Emplenar el Formulari d’Admissió i Matrícula.

Nacionalitats al campus

Alumnes per classe, de mitjana

dels alumnes ens recomana

inserció professional