Vols més informació?

Postgrau en Alta Cuina i Innovació Culinària

El treball a la cuina és una investigació constant.

Curs teòrico-pràctic que consta de quatre àrees de treball: concepte i característiques de la creativitat, experiències i tendències d’innovació i creativitat, coneixement i pràctica de les tècniques de noves tecnologies i cuina molecular, introducció a la investigació a la cuina a càrrec d’institucions i persones amb experiència en camp d’I+D+I.

Els Postgrau en Alta Cuina i Innovació Culinària correspon al Semestre 2 del Màster en Arts Culinàries, Innovació i Direcció de Cuina.:

• Data d'inici: Gener.
  • Durada: 4 mesos lectius + 3 mesos de pràctiques.
  • Idioma: Castellà o Anglès.

Alta Cuina i Innovació Culinària, 30 ECTS

• Bootcamp al Restaurant L'Ermita
  • Creativitat, innovació i cuina d'avanguarda
  • Creació d'experiències i anàlisi sensorial
  • Tecnologia, instal·lacions i equipaments
  • Disseny i arquitectura de menús
  • Somelieria i maridatje a la cuina
  • Gastro-màrqueting, comunicació i transferència del coneixement

La superació del programa dona dret al Diploma de Postgrau en Alta Cuina i Innovació Culinària per l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

Per a la realització dels Postgraus d’Especialització és necessari seguir el procés d’admissió i matrícula:

• Fer la sol·licitud del curs mitjançant el formulari de la pàgina web.
  • Entregar al Departament d’Admissions el teu Currículum Vitae, on es detalli la teva experiència prèvia en gastronomia.
  • Si és necessari, es pot realitzar una entrevista d’Admissió amb el Director Acadèmic.
  • Emplenar el Formulari d’Admissió i Matrícula.

Cerques més opcions?

A més del Postgrau en Alta Cuina i Innovació Culinària també podeu estudiar el Postgrau en Arts Culinàries i Direcció de Cuina. Ambdós programes corresponen al segon i al primer semestre, respectivament, del Màster en Arts Culinàries, Innovació i Direcció de Cuina d'EUHT StPOL.

Vols més detalls?

Alumnes per classe, de mitjana