Amb l’objectiu de posar el focus en la satisfacció de l’usuari, CBRE – la primera companyia a nivell internacional de consultoria i serveis immobiliaris – ha sumat esforços amb l’EUHT StPOL per organitzar les primeres Jornades de Formació sobre Hospitality adreçades a property management, una iniciativa pionera que vol donar resposta als canvis i evolucions del mercat.
Durant tres dies l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPOL), Barcelona, ha estat la seu de les primeres Jornades de Formació sobre Hospitality impulsades per CBRE Espanya i Portugal i en què han participat responsables de gerència d’edificis d’oficines de Barcelona, Madrid, Bilbao i Lisboa.
“A CBRE apostem per un canvi de filosofia en el sector del property management per posar el focus en la satisfacció de l’ocupant, oferint un servei de cinc estrelles mitjançant la implementació dels conceptes de hospitality en la gestió d’edificis”, ha assenyalat Monica Pinto, directora de Marketing de CBRE Property Management Plataforma Iberica.
És per aquest motiu que han optat per aliar-se amb l’EUHT StPOL, un centre universitari amb més de 50 anys de trajectòria especialitzat en la formació de càrrecs directius del sector hospitality i reconegut al 2019 com la 19a millor universitat del món en hoteleria i turisme, segons el rànquing internacional d’universitats QS.
“Estem molt satisfets d’haver desenvolupat aquesta iniciativa, pionera en l’àmbit del hospitality, que creiem que és la primera fita d’una nova especialització professional amb un futur molt prometedor”, ha declarat Lluís Serra, director general de l’EUHT StPOL.
Aquesta iniciativa és el punt de partida d’un procés de retroalimentació entre ambdues institucions que permetrà, entre d’altres, que CBRE sigui també destí professional de l’alumnat de l’EUIHT StPOL especialitzat en hospitality.