Concurs de Cuina Jove de Catalunya - EUHT StPOL

INFORMA'T AQUÍ

Concurs de Cuina Jove de Catalunya

L'esdeveniment

41a Jornada Universitària de Gastronomia i 34è Concurs de Cuina Jove de Catalunya

AJORNAT: Degut a l'estat d'alarma derivat de la crisi de la Covid-19, l'edició del 2020 queda ajornada per al 2021, amb dates pendents de confirmar.

Des de 1980 i sense interrupció, l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar organitza la Jornada Universitària de Gastronomia (antigues Jornades Gastronòmiques del Maresme) i, des del 1987, el Concurs de Cuina Jove de Catalunya. Es tracta de l’acte acadèmic gastronòmic i del concurs de cuina més antics celebrats a Catalunya ininterrompudament.

Des de l’edició de l’any 2016, del Concurs de Cuina Jove de Catalunya en surt el representant de Catalunya a la fase final de l’European Young Chef Award. La participació d’un dels guanyadors del Concurs de Cuina Jove de Catalunya a la final de l’European Young Chef Award (EYCA) està impulsada per Prodeca (Promotora d’Exportacions Agroalimentàries. Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya) i l’Agència Catalana de Turisme, com a membres de la plataforma de les Regions Europees de la Gastronomia (European Regions of Gastronomy).

TRUCAR