Vols més informació?

INFORMA'T AQUÍ

Concurs de Cuina Jove de Catalunya

L'esdeveniment

41a Jornada Universitària de Gastronomia i 34è Concurs de Cuina Jove de Catalunya

29 d'abril de 2020

Des de 1980 i sense interrupció, l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar organitza la Jornada Universitària de Gastronomia (antigues Jornades Gastronòmiques del Maresme) i, des del 1987, el Concurs de Cuina Jove de Catalunya. Es tracta de l’acte acadèmic gastronòmic i del concurs de cuina més antics celebrats a Catalunya ininterrompudament.

Des de l’edició de l’any 2016, del Concurs de Cuina Jove de Catalunya en surt el representant de Catalunya a la fase final de l’European Young Chef Award. La participació d’un dels guanyadors del Concurs de Cuina Jove de Catalunya a la final de l’European Young Chef Award (EYCA) està impulsada per Prodeca (Promotora d’Exportacions Agroalimentàries. Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya) i l’Agència Catalana de Turisme, com a membres de la plataforma de les Regions Europees de la Gastronomia (European Regions of Gastronomy).

Fina Puigdevall, xef convidada a l'edició 2020

Cada edició del Concurs de Cuina Jove de Catalunya versa sobre un producte o una temàtica concreta i es convida a un cuiner de prestigi.

En l’edició de 2020 la temàtica escollida ha estat la cuina de proximitat i la xef convidada és la Fina Puigdevall, propietària i xef del restaurant Les Cols d’Olot, distingit amb dues estrelles Michelin i tres sols de la guia Repsol.

A més a més de presidir el jurat del Concurs de Cuina Jove de Catalunya, la xef també oferirà una demostració de cuina per als estudiants de l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar i per als participants del certamen.

TRUCAR