Reinventarse o morir, dicen.
¿Reinventarse o morir? Hablaremos de un antes y un después de esta crisis. No hemos tenido margen de maniobra. A las puertas de Semana Santa, de aperturas de establecimientos hoteleros, de restaurantes, tiendas… el coronavirus ha paralizado toda actividad turística.
Seguro que a medio o a largo plazo encontraremos nuevas opciones de negocio con una mentalidad nueva dispuesta a responder a las inquietudes del cliente. Nuestro sector está en continua innovación y siempre se deben encontrar fórmulas para destacar de la competencia, basándonos en calidad, buen servicio y en experiencias.
“Pot ser que la part positiva de tot això sigui l’opció de consumir més de forma interna, posant en valor l’oferta turística nacional i de proximitat”
Reinventar-se o morir, diuen.
Reinventar-se o morir? Parlarem d’un abans i un després d’aquesta crisi. No hem tingut marge de maniobra. A les portes de Setmana Santa, d’obertures d’establiments hotelers, de restaurants, botigues… el coronavirus ha paralitzat tota activitat turística.
Segur que a mitjà o a llarg termini trobarem noves opcions de negoci amb una mentalitat nova disposada a respondre a les inquietuds de client. El nostre sector està en contínua innovació i sempre s’han de trobar fórmules per destacar de la competència, basant-nos en qualitat, bon servei i en experiències.
Com es preparen per al “després de”: què demanen a institucions públiques, organismes privats i què li demanen al consumidor / client?
A les institucions públiques els demanem que rebaixin la pressió fiscal a la qual estem sotmesos, que obrin línies de crèdit amb interès 0, que ens ajornin, fraccionin i rebaixin els impostos municipals i que busquin mesures econòmiques que beneficiïn el sector.
Als organismes privats, que siguin flexibles amb els consumidors, que permetin la renegociació de pòlisses, crèdits, préstecs, hipoteques… Als clients, que tornin a confiar en el sector hoteler i turístic.
Mirant cap al futur, això ens haurà ajudat a…?
De moment és aviat per predir el que passarà, però pot ser que la part positiva de tot això sigui l’opció de consumir més de forma interna, posant en valor l’oferta turística nacional i de proximitat.